میخواهم برایت بنویسم
black heart

می خواهم برایت بنویسم. اما مانده ام که از چه چیز و از چه کسی بنویسم؟

ازتو که بی رحمانه مرا تنها گذاشتی یا از خودم که چون تک درختی در کویر خشک،

مجبوربه زیستن هستم.

از تو بنویسم که قلبت از سنگ بود یا از خودم که شیشه ای بیحفاظ بودم؟

 از چه بنویسم؟

از دلم که شکستی، یا از نگاه غریبه ات که بانگاهم آشنا شد؟

ابتدا رام شد، آشنا شد و سپس رشته مهر گسست و رفت و ناپیداشد.

از چه بنویسم؟
 
از قلبی که مرا نخواست یا قبلی که تو راخواست؟

شاید هم اگر در دادگاه عشق محاکمه بشویم،
 
دادستان تو را مقصرنداند و بر زود باوری قلب من که تو را بی ریا و مهربان انگاشت اتهامبزند.
 
 
شاید از اینکه زود دل بسته شدم و از همه ی وابستگی ها بریدم تا تو راداشته باشم
 
به نوعی گناهکاری شناخته شدم.

نه!نه! شاید هم گناه را بهگردن چشمان تو بگذارند که هیچ وقت مرا ندید،
 
یا ندیده گرفت چون از انتخابشپشیمان شده بود. عشقم را حلال کردم تا جان تو را آزاد کنم.

که شاید دوریموجب دوستی بیشترمان بشود و تو معنای ((دوست داشتن))را درک کنی...
 
امّاهیهات.... که تو آن را در قلبت حس نکردی و معنایش را ندانستی...
 
از من بریدی واز این آشیان پریدی...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 21:37 :: نويسنده : ستاره

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان black heart و آدرس principefelipe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 7603
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 7603
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1